خبر خوب فیلم کوتاه گذشته استمراری از جشنواره فیلم کوتاه چنای هندوستان

99

خبر خوب فیلم کوتاه گذشته استمراری

امروز خبر خوب فیلم کوتاه  گذشته استمراری به کارگردانی شیوا طاهری بازیگر سریال «گذر از رنج‌ها»، با کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از هفتمین جشنواره فیلم کوتاه چنای هندوستان را به اطلاع شما خواهیم رساند.

فیلم کوتاه گذشته استمراری به کارگردانی شیوا طاهری و نویسندگی کریم امینی، آرمین طهماسبی و علی باطنی موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از جشنواره بین‌المللی فیلم چنای در کشور هندوستان شد.

هدف جشنواره فیلم کوتاه چنای

جشنواره بین‌المللی فیلم چنای از سال ۲۰۰۳ به صورت سالانه توسط مؤسسه Indo Cine در کشور هندوستان در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری این جشنواره که سعی در همگام شدن با بهترین جشنواره‌های فیلم در جهان دارد، تشویق فیلمسازان مستقل و تبلیغ سینمای غیر تجاری است.

از سال ۲۰۱۴ این مؤسسه تصمیم به برگزاری یک جشنواره مستقل در بخش فیلم کوتاه در جهت فراهم آوردن بستر محکمی برای سازندگان فیلم کوتاه گرفت تا زمینه‌ را جهت شکوفایی استعداد و شور و اشتیاق آن‌ها فراهم سازد.

و امروز خبر خوب فیلم کوتاه گذشته استمراری ساخته شیوا طاهری را که کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از این جشنواره است را برای شما داریم.

شیوا طاهری

شیوا طاهری بازیگر جوان کشورمان است که با نقش دنیا در سریال «گذر از رنج‌ها» به یکباره توانست هنر بازیگری خود را به‌نمایش گذاشته و در این عرصه مطرح شود.

وی با اولین ساخته خود، فیلم کوتاه گذشته استمراری موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است. این فیلم در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم Taos Shortz آمریکا و شانزدهمین دوره جشنواره فیلم Minikino اندونزی به‌نمایش درآمد.

این فیلم کوتاه منتخب جشنواره بین المللی فیلم Varese ایتالیا نیز بوده و اکنون موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از جشنواره فیلم کوتاه چنای در هندوستان نیز شده است.

شیوا طاهری اکنون مشغول طراحی دومین اثر خود است.

اخبار جشنواره‌های فیلم را اینجا بخوانید.

تحلیل خبر: فرانه رحمتی

به این مطلب امتیاز دهید

امتیازدهی